ВЕРЕСЕНЬ

Місячник основ безпеки життєдіяльності та ціннісного ставлення до здоров’я

Мета. Пропагування здорового способу життя, проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості.

Традиційні заходи:

  • Тиждень безпеки руху дітей
  • Тиждень протипожежної безпеки
  • Відзначення Дня фізичної культури, Дня туризму
  • Зустріч з лікарями
  • Відзначення Всеукраїнського дня бібліотек

 

ЖОВТЕНЬ

Місячник пропаганди знань, освіченості,

інтелектуального розвитку  та ціннісного ставлення себе

Мета. Розвиток творчої ініціативи та організаторських здібностей кожної дитини, виховання у дітей віри в себе, у свої можливості, сили. Формування гармонійно розвиненої, інтелектуальної, освіченої особистості.

Традиційні заходи:

  • Проведення Дня вчителя
  • Операція «Урок».
  • Традиційне шкільне свято  - презентація 5-х класів “Знайомтесь, наш 5 клас ”
  • Трудова акція  по збору макулатури
  • Відзначення Дня Українського козацтва, Дня села
  • Осінній бал «Міс осінь»

 

ЛИСТОПАД

Місячник правових знань і правової пропаганди та

ціннісного ставлення до суспільства та держави

Мета. Формування правової культури передбачає прищеплення учням поваги до прав і свобод людини і забезпечення знання й виконання ними Законів України.

Традиційні заходи:

  • Зустріч із працівниками правоохоронних органів
  • Засідання ради профілактики
  • Операція «Урок».
  • Свято посвячення першокласників у школярі “Стрічає нас, шкільна родина ”
  • Відзначення Дня української писемності та мови, Дня непаління
  • Відзначення Дня пам’яті  жертв голодомору та політичних репресій

 

ГРУДЕНЬ

Місячник національно-патріотичного виховання,

милосердя, толерантності та ціннісного ставлення до людей

Основні завдання національного виховання: виховувати школярів  у  дусі  пізнання,   збереження  і  розвитку національних традицій, плекати інтелектуально розвинену, духовно багату, цілісну особистість; формувати в учнів, незалежно від національності,  національну свідомість,історичну пам'ять, національний характер, світогляд, гуманістичні ідеї.

Традиційні заходи:

  • Українські вечорниці
  • Відзначення народознавчих свят
  • Відзначення Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом
  • Екскурсія до шкільного музею
  • Тиждень народознавства
  • Відзначення Дня Збройних Сил України
  • Новорічні свята

 

СІЧЕНЬ

Місячник державності  та громадянського виховання та ціннісного ставлення до держави

Мета. Сформувати свідомого громадянина, патріота, професіонала, тобто людину з притаманними їй особистісними якостями й рисами характеру, світоглядом і способом мислення, почуттями, вчинками та поведінкою, спрямованими на саморозвиток та розвиток демократичного громадянського суспільства в Україні.

Традиційні заходи:

  • Збори старшокласників – членів організації ОСТУМ
  • Конкурс колядок, щедрівок, виставка робіт «Новорічна фантазія»
  • Відзначення Дня соборності України

 

ЛЮТИЙ

Місячник художньо-естетичного виховання та ціннісного ставлення до мистецтва

Мета. Розвивати художньо-естетичну освіченість та вихованість дітей і підлітків; формувати художньо-естетичну культуру засобами національних культурологічних надбань; сприяти забезпеченню функціонування української мови як державної у всіх напрямках роботи; розвиток уявлень про зовнішню і внутрішню красу людини.

Традиційні заходи:

  • Відзначення Дня Святого Валентина.
  • Відзначення Дня рідної мови
  • Тиждень образотворчого мистецтва та музики.
  • Свято зустрічі весни «Благослови Земле-мати, весну зустрічати»
  • Відзначення Вечора зустрічі шкільних друзів

 

БЕРЕЗЕНЬ

Місячник родинно-побутової культури та ціннісного ставлення до сім’ї та родини

Мета. Залучити батьків, усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних учасників; формування педагогічної культури сучасної сім'ї та допомога батькам у їхній психолого-педагогічній самостійності; розвиток інтересу до традицій свого народу, своєї родини.

Традиційні заходи:

  •  Свято  8 Березня
  • Родинні свята
  • КТС «Талантів барвінковий цвіт»
  • Шевченківські дні
  • Тиждень дитячої та юнацької книжки

 

 

КВІТЕНЬ

Місячник екологічного виховання та ціннісного ставлення до природи

Мета. Екологічне виховання дітей та молоді передбачає формування в них екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи, почуття відповідальності за останню як за національне багатство, основу життя на Землі; залучення вихованців до активної екологічної діяльності; виховання в них нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.

Традиційні заходи:

  • Виступ екологічної агітбригади «Збережемо природу »
  • Відзначення Дня сміху
  • Відзначення Дня здоров’я
  • Відзначення Дня авіації та космонавтики
  • Відзначення Дня довкілля, Дня Землі
  • Проведення тижня цивільного захисту та безпеки життедіяльності
  • Проведення заходів до  річниці Чорнобильської трагедії.

 

 

ТРАВЕНЬ

Місячник військово-патріотичного виховання

та ціннісного ставлення до праці

Мета. Привернути увагу учнів до життєвих проблем ветеранів війни, збереження історичної пам'яті народу, діяльності музеїв, кімнат бойової слави; організувати шефську допомогу ветеранам; проводити агітаційну роботу з допризовною молоддю.                 

Традиційні заходи:

  • Святкування дня пам'яті та примирення
  • Екскурсії до шкільного музею
  • Відзначення Дня Сонця, Дня матері, Дня сім`ї
  • Відзначення міжнародного дня боротьби з тютюнопалінням
  • Акція зі збереження шкільного майна «Юні господарі»
  • Свято останнього дзвоника  

 

 

План МОКК

 

І засідання жовтень 2016

Тема: «Формування духовно-патріотичної компетентності учнівської молоді»

«Тільки тим історія належить,

хто сьогодні бореться й живе»

 

  1. Круглий стіл на тему «Патріотизм - один із найсуттєвіших показників моральності людини»

Обмін досвідом між класними керівниками:

*виховання у школярів національних та загальнолюдських цінностей;

* система роботи з патріотичного виховання;

* шляхи формування національної свідомості школяра;

* виховання поваги до державних символів;

* рекомендації з питань надання психологічної допомоги та соціального супроводу дітей із сімей учасників АТО.

  1. Обговорюємо «Пам’ятку юного патріота України»

 

  1. Обговорення тези В. Сухомлинського «Сила й ефективність патріотичного виховання визначені тим, наскільки глибоко ідея Батьківщини проникає в особу, наскільки яскраво бачить людина світ і себе очима патріота».

 

 

ІІ засідання грудень 2016

Тема: «Виховання як управління процесом розвитку особистості»

 

«Якщо освіта надає нам ерудовану людину,

то виховання створює інтелігентну

та діяльну особистість»

В. Бехтерев

  •  
  1. Створення психолого-педагогічних умов для виховання загальнолюдських гуманістичних цінностей школярів.

(Доповідь керівника ШМО)

  1. Педагогічний діалог «Виховання як процес розвитку особистості»

*поняття «особистість»;

* що формує особистість: спадковість чи середовище?;

* Виховання як процес цілеспрямованого формування та розвитку особистості

* колектив та розвиток особистості

* розвиток соціальної компетентності школярів шляхом залучення їх до участі в громадському житті школи;

* диференціація і індивідуалізація виховання – необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості (з досвіду роботи)

* моральність і духовність – найвищі цінності у вихованні сучасної молоді.

  1. Цитата для дискусії «Найважче у вихованні зростати разом з тим кого виховуєш».
  2. Методична скарбничка «Відстеження динаміки розвитку класного колективу»

З досвіду роботи класних керівників 6-х класів

 

 

ІІІ засідання лютий 2017

Тема: «Формування у школярів високої громадянської активності та національної свідомості»

«Школа стає справжнім осередком культури

лише тоді, коли в ній панують 4 культи:

культ Батьківщини, культ людини,

культ книжки та культ рідного слова»

В. Сухомлинський

  •  
  1. Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема Доповідь керівника ШМО
  2. Презентація ідей «Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості» (з досвіду роботи класних керівників 7-х та 10-х класів)

*виховання в контексті життєтворчості особистості;

* система роботи з національного виховання

* шляхи формування національної свідомості

* подолання правового нігілізму;

* роль класного керівника у формуванні  усвідомленої громадянської позиції;

* «громадянська позиція – ось підґрунтя людської гідності»

В. Сухомлинський

  1. Скринька невирішених питань «Які традиційні та інноваційні форми роботи з національного виховання є результативними»

 

 

ІV засідання квітень 2017

Тема: «Умови успішного виховання в сімї, єдність вимог вчителя і батьків до дітей»(спільно з батьківським активом)

Виховання можливе лише тоді,

коли дитина вільна робити те, що вона хоче,

але хотіти вона мусить того, чого хоче вихователь

 

  1. Місце та роль сім’ї у вихованні дитини.

Доповідь-презентація керівника ШМО

  1. Здоровий родинний мікроклімат і його вплив на формування особистості дитини. Шкільний психолог
  2. розробляємо пам’ятку «Секрети успішного проведення батьківських зборів» Тематичні батьківські збори (Методичний SMS-центр)
  3. Комунікативний тренінг для класних керівників «Відносини партнерства класного керівника і батьків». Інтерактивні форми роботи з батьками, спрямовані на співпрацю з родиною (з досвіду роботи класних керівників)
  4. Члени батьківських комітетів про довіру і вимогливість у вихованні.
  5. Розвивати в учнів здорові духовні потреби та інтереси – завдання батьків.
  6. Чи потрібен батьківський всеобуч?